Stel gerust uw vraag over brandpreventie.

Hulp nodig bij het vinden van de juiste brandblusser?

Doorloop onze keuzemodule en u weet direct welke blusser u nodig hebt:

Meest gestelde vragen over Zakelijke klant
  1. Hoe schrijf ik me in als zakelijke klant?
  2. Hoe werkt de betaling als ik zakelijke klant ben?
  3. Zakelijke klanten en stichtingen
Zakelijke klanten en stichtingen

Zakelijke klanten kunnen een offerte aanvragen via zakelijk@preef.nl. Wij maken dan graag een offerte op maat voor u.

Hoe schrijf ik me in als zakelijke klant?

Een zakelijke inschrijving heeft als voordeel dat u (na goedkeuring) op rekening kunt kopen. U kunt zich als zakelijke klant inschrijven, door eerst een e-mail te sturen naar zakelijk@preef.nl. Wij zullen u dan vragen om een uittreksel van de KvK dat niet ouder is dan 30 dagen. Op basis van uw aanvraag wordt uw kredietwaardigheid getoetst. Preef behoudt zich het recht voor om verzoeken voor levering op rekening te weigeren. Zolang uw aanvraag nog niet is afgerond, kunt u wel bestellen, maar dan via iDEAL, Creditcard, een overboeking of onder rembours.

Hoe werkt de betaling als ik zakelijke klant ben?

Zakelijke klanten die bij ons staan geregistreerd, kunnen achteraf middels een factuur betalen. De factuur wordt enkele dagen na aflevering van uw bestelling verzonden. Preef hanteert een betalingstermijn van 30 dagen.