Stel gerust uw vraag over brandpreventie.

Hulp nodig bij het vinden van de juiste brandblusser?

Doorloop onze keuzemodule en u weet direct welke blusser u nodig hebt:

Meest gestelde vragen over Suggesties en Klachten
Suggesties & Klachten

Wij staan open voor feedback. Hebt u suggesties hoe wij u beter van dienst kunnen zijn? Laat het ons weten. Bij voorkeur per e-mail op klantenservice@preef.nl. Uiteraard staan we u ook graag te woord per telefoon op 085-401 15 24  Preef werkt constant aan de verbetering van haar dienstverlening en stelt uw reactie daarom zeer op prijs.

Wij proberen u altijd zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Wij zullen alles in het werk stellen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast is uw klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Binnen 3 werkdagen na ontvangst van uw klacht nemen wij contact met u op. Wij zullen dan inhoudelijk op uw klacht ingaan. Bij het afhandelen van uw klacht zoeken wij zoveel mogelijk naar een oplossing die voor beide partijen aanvaardbaar is.

U kunt uw klacht op verschillende manieren bij ons melden:

- Per e-mail: klachten@preef.nl

- Schriftelijk: Preef
                      T.a.v. Klantenservice
                      o.v.v. Klacht
                      Cremerplein 4
                      2032 KJ  HAARLEM

-Telefonisch: 085-401 15 24

De ervaring leert dat eventuele klachten naar tevredenheid worden afgehandeld. Mochten wij gezamenlijk niet tot een bevredigende oplossing kunnen komen, kunt u terecht bij:

De Geschillencommissie Thuiswinkel
Postbus 90600
2509 LP  DEN HAAG

Of via internet: www.degeschillencommissie.nl