Stel gerust uw vraag over brandpreventie.

Hulp nodig bij het vinden van de juiste brandblusser?

Doorloop onze keuzemodule en u weet direct welke blusser u nodig hebt:

Meest gestelde vragen over Bezorgen
  1. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
  2. Hoe wordt schade tijdens transport voorkomen?
  3. Kan het pakket op een ander afleveradres worden bezorgd?
  4. Wat zijn de verzendkosten?
  5. Wat als ik niet thuis ben als het pakket wordt afgeleverd?
  6. Kan ik de bestelling ook afhalen?
  7. Wat als ik het verkeerde adres heb ingevuld?
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Preef heeft de meeste artikelen op voorraad. Producten die op voorraad zijn, worden in principe binnen 3 werkdagen geleverd (mits deze voor 14.00 uur besteld zijn). Artikelen die niet voorradig zijn, hebben een langere levertijd. In dat geval houden wij u op de hoogte. Levering binnen 3 werkdagen betekent:


Bestelling geplaatst op:

Levering bij u op:
Maandag vóór 14 uur Donderdag
Dinsdag vóór 14 uur Vrijdag
Woensdag vóór 14 uur Maandag
Donderdag vóór 14 uur Dinsdag
Vrijdag vóór 14 uur Woensdag
Zaterdag Donderdag
Zondag Donderdag

Hoe wordt schade tijdens transport voorkomen?

Alle pakketten worden met veel zorg verpakt om zo de kans op schade te beperken. Om dat te waarborgen worden voor al onze pakketten nieuwe dozen gebruikt. Met het oog op het milieu zijn deze zoveel mogelijk gemaakt van gerecycled karton. Breekbare goederen worden verpakt met extra opvulmateriaal in het pakket. Voor pallets geldt uiteraard dezelfde service.

Kan het pakket op een ander afleveradres worden bezorgd?

Ja, bij uw bestelling kunt u aangeven dat u uw artikelen op een ander afleveradres wilt laten bezorgen.

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen boven de € 75,- worden gratis verzonden. Lagere bedragen worden verzonden voor € 8,- per doos. De doos mag dan de maximale maat hebben van 60x60x100 cm.

Tip:
informeer eens bij uw buren of uw familie of zij iets willen bestellen, zodat u dat gezamenlijk kunt laten bezorgen.

Wat als ik niet thuis ben als het pakket wordt afgeleverd?

Wanneer u niet thuis bent, laat de vervoerder een notitie achter, zodat u weet dat de bestelling is aangeboden. Het pakket wordt meegenomen naar het distributiecentrum en zal de volgende dag opnieuw worden aangeboden. Mist u ook deze aflevering, dan laat de chauffeur een schriftelijke notitie achter met verdere instructies voor de levering.

Kan ik de bestelling ook afhalen?

Nee, bestellingen kunnen helaas niet worden opgehaald bij ons magazijn.

Wat als ik het verkeerde adres heb ingevuld?

Indien u het verkeerde adres hebt ingevuld, dient u dit z.s.m. aan ons door te geven. Zodat wij alsnog het pakket naar het juiste adres kunnen sturen.
Indien het pakket reeds is verstuurd en retour naar ons is gezonden, zijn wij helaas genoodzaakt om € 16,- in rekening te brengen.
Deze € 16,- bestaat uit retourkosten en het opnieuw aanbieden bij de transporteur.