Stel gerust uw vraag over brandpreventie.

Hulp nodig bij het vinden van de juiste brandblusser?

Doorloop onze keuzemodule en u weet direct welke blusser u nodig hebt:

Meest gestelde vragen over Bestellen
  1. Hoe weet ik welk product ik nodig heb?
  2. Hoe wijzig of annuleer ik een bestelling?
  3. Zakelijke klanten en stichtingen
Hoe weet ik welk product ik nodig heb?

Wij helpen u graag om uw woning brandveilig te maken. Dankzij de Preef-module kunt u in 11 eenvoudige stappen het juiste product bestellen.

  1. Bovenaan elke pagina ziet u in het blauwe gedeelte enkele gerichte vragen. Deze zijn bedoeld om u te helpen het juiste product te vinden. Klik op de antwoorden die voor u van toepassing zijn.
  2. Als u alle vragen hebt beantwoord, krijgt u van ons 3 keuzes. Deze zijn voor u geselecteerd op basis van onze kennis en ervaring.
    • Beste keus: sluit het beste aan bij uw wensen en heeft de beste specificaties.
    • Alternatieve keus: sluit goed aan bij uw wensen, maar kan bijvoorbeeld een lagere blusrating hebben dan de Beste keus.
    • Voordelige keus: sluit goed aan bij uw wensen, maar is goedkoper. Dit kan betekenen dat dit blusmiddel bijvoorbeeld meer nevenschade geeft dan de andere twee opties.
  3. Klik een optie aan om alle productinformatie te lezen.
  4. De meeste producten hebben ook een instructiefilmpje.
  5. Als u zelf uw keuze wilt maken of het hele assortiment wilt zien, kunt u direct naar onze Productpagina gaan.
  6. Plaats het brandpreventieartikel van uw keuze in de winkelwagen.
  7. In de winkelwagen kunt u eenvoudig de hoeveelheid artikelen aanpassen of artikelen weer verwijderen. Ons computersysteem past dit direct aan.
  8. Bent u klaar met winkelen? Ga naar de winkelwagen en kies "Volgende stap".
  9. Om de bestelling te verwerken, hebben wij enkele persoonlijke gegevens van u nodig. Wij zorgen dat dit in een beveiligde omgeving gebeurt. Toch hoeft u bij ons geen account aan te maken. Wij hebben echter wel een e-mailadres en aflever-/factuuradres nodig.
  10. Kies op welke manier u wilt betalen.
  11. Klik op "Bestelling afronden" als de getoonde bestelling in orde is. Wij sturen u per e-mail een bevestiging met daarin de bestelling, uw betaalgegevens en een digitale factuur.

Hoe wijzig of annuleer ik een bestelling?

Wilt u uw bestelling wijzigen of annuleren? Stuur op de dag waarop u de bestelling plaatste vóór 14.00 uur een e-mail naar klantenservice@preef.nl.
Vermeld uw ordernummer in het onderwerp van uw bericht. Zo kunnen wij uw wijziging of annulering snel en kosteloos verwerken.
Bestellingen die ná 14.00 uur zijn geplaatst, kunt u tot de volgende werkdag vóór 14.00 uur wijzigen of annuleren.

Wanneer u later dan deze periode contact met ons opneemt en uw pakket reeds verzonden is, dan zijn de verzendkosten om het pakket retour te zenden voor u.

Zakelijke klanten en stichtingen

Zakelijke klanten kunnen een offerte aanvragen via zakelijk@preef.nl. Wij maken dan graag een offerte op maat voor u.